Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilkoks
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:51, 23 Gru 2009 Temat postu: Zapłon WSK 125 |
|
|
Witam.
Mam takie małe pytanko tzn czy niewielkie luzy na wale uniemożliwiają prawidłowe ustawienie zapłonu.i czy nie bendzie spadku maksymalnych obrotów.Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Śro 17:57, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zalezy o jakie luzy ci chodzi. Jezeli masz luzy na korbowodzie góra doł to moto moze prawie wogole nie chodzić lub być bardzo słabe. Jezeli są boczne luzy na korbowodzie to pół biedy tak mozna jeździć chociaż nie jest to taka sama jazda jak nowym moto. Jezeli czopy wału biją to zreguły cieżko ustawić zapłon. Da sie to zrobić ale zależy to od tego jak mocno sa krzywe czopy wału. Luz na łozysku wału też moze przeszkadzać w ustawieniu zapłonu wówczas ośka bedzie skakać zamiast idealnie toczyc sie na łozysko i dotykac młoteczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |