Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rajdowiec
Gość
|
Wysłany: Pią 17:06, 23 Mar 2012 Temat postu: wsk125 niema siły ruszyć z miejsca |
|
|
Mam problem z moją wsk125. Gdy odpalam ją z popychu i gdy wrzucam na luz reaguje ona na gaz i bardzo dymi a gdy wrzucam na 1 bieg niema siły ruszyć z miejsca niereaguje na gaz i zaczyna po chwili gasnąć. Napoczątku też próbowałem odpalać bez tłumika ale nadal to samo.Proszę o szybką pomoc i porady co mogło nawalić z góry bardzo dziękuje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
gawron647
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:38, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
musisz wymienić uszczelki bo pewnie pękły . miałem tak samo ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rajdowiec
Gość
|
Wysłany: Pią 20:55, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za porade:-D ale od czego te uszczelki mam wymienić??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Detalik
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzywdy
|
Wysłany: Pią 22:20, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Simeringi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 19:26, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Odkrecasz lewą, prawą pokrywe silnika i widzisz wał. Wał wchodzi w kartery. Pomiedzy wałem a karterami są uszczelniacze i je musisz wydłubać i wymienić. prawdopodobnie tylko po prawej stronie silnika. Zdjąć musisz sprzegło ztryb na wale i łancuszek. Obecnie ten uszcelniacz po prawej stronie wału nie trzyma i olej ze skrzyni dostaje sie do kmory wału i zostaje spalany dlatego tak kopci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tom dnia Sob 19:28, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rajdowiec
Gość
|
Wysłany: Sob 21:52, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
uszczelki sprawdzałem i są w porządku, więc to nietego wina:-/ W dodatku teraz nawet niemoge wski odpalić, coś próbuje łapać, ale jednak nieodpala:/. Jeśli macie jakieś pomysły to pomóżcie. Jeszcze raz z góry dziękuje:D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Nie 14:16, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Może palio za tłuste, wymień swiece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Detalik
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzywdy
|
Wysłany: Nie 15:15, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdziłeś te uszczelki bo nie wiem jak niby ...........
sprubój na paliwie bez oleju a jak odpali to nalej oleju
weź kogoś żęby kopną kopnikiem a ty patrz czy sie nie iskrzy na platynach albo gdzie indziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rajdowiec
Gość
|
Wysłany: Nie 17:32, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem te uszczelki pod głowicą i cylindrem i jest ok. A z tym sprawdzeniem będzie problem, bo kopnika mam popsutego.:-/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gawron647
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:45, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdz tarcze sprzęgłowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Detalik
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzywdy
|
Wysłany: Nie 17:50, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
gawron co tarcze mają do uruchomienia silnika 3 podstawowe sprawy kompresja , iskra , i ssanie czyli wymień simeringi na wale ustaw szapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gawron647
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:42, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zobacz czy kable na silniku się nie stykają lub sprawć kable przy magneto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rajdowiec
Gość
|
Wysłany: Pon 19:33, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Z kablami jest wszystko ok. Kompresja jest ok ssanie też i iskra tylko teraz na dodatek zauważyłem jak pcham na luzie jakby trochę coś o coś tarło przynajmniej tak słychać ale może to tłok sam już niewiem..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Wto 0:27, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Może zabezpieczenie wyskoczyło z tłoka i trze cos, pierścien mógł się rozlecieć. Sprawdz czy magento nie trze o cewki zaplonowe byc może albo jest luźne, albo końcówka wału krzywa lub byc może cewki są luźne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gawron647
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:35, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jak by to były pierścienie to by wypluł tłumnikiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |