Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radeksz1990
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:23, 14 Lip 2010 Temat postu: uszczelka w wsk 125 |
|
|
Witam!!!
Mam takie pytanie:
Czy brak uszczelki lub uszkodzona uszczelka znajdująca się pomiędzy dwoma obudowami silnika ma jakiś wpływ na płynną prace silnika???(nie chodzi tu mi o wyciekający olej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Śro 22:44, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak. Nie szczelna komora wału zmiejsza ciśnienie przez co może nie dostawać dostecznej ilości mieszanki paliwowo powietrznej. Może wpływać na obroty silnika przez co zamiast pobierać powietrze z gaźnika to pobiera z nieszczelności. Ogólem jak w tym miejscu jest nieszczelne to silnik raczej nie będzie pracował poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominic
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Alwernia koło Krakowa
|
Wysłany: Pią 9:10, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tom ma racje, ale ja nie polecam uszczelek :/ Lepiej kupic silikon wysokotemperaturowy i posmarowac. Ja tak mam zlozony i jest super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radeksz1990
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:56, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedź w takim razie czeka mnie wymiana uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Pią 17:17, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jakbyś dostał oryginalne czarne, grube uszczelki klingielitowe. Trzymają jak holera i nie ma prawa wystapić nieszczelność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykwraga1
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice Jeżowego
|
Wysłany: Pon 11:53, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A GDZUE TAKIE USZCZELKI MOZNA KUPIĆ POTRZEBNE MI SĄ BO SPRZĘGŁO ROBIŁEM U KOLEGI W WSK-CE
Pkt. 8 regulaminu "Nie używaj nadmiernie wielkich liter, ponieważ jest to uznawane jako krzyk!" -Admin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Pon 12:40, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zwykle uszczelki kupisz w byle jakim sklepie z częściami do starych motocykli. Co do uszczelek klingielitowych to poszukaj na allegro czasami ludzie wsytawiają ze starych zapasów. Popatrz tutaj może bedą mieli [link widoczny dla zalogowanych] . Większość części posiadają oryginalnych jeszcze ze starych magazynów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykwraga1
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice Jeżowego
|
Wysłany: Pon 18:24, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a mam do cb. jedno pytanko jak wyregulować gażnik w wsk-ce bo jak ja go reguluje to mam bardzo niskie obroty a musze pzrygazować żęby nie zgazła a jak przygazuje to sie zamuliim co robić a i dzięki za uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykwraga1
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice Jeżowego
|
Wysłany: Pon 20:19, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no tak tą srubke ma na maxa a ta druga to co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|