Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
naki130
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:13, 31 Mar 2011 Temat postu: Problem WSK odpala od kopa nie wchodzi na obroty sama gasnie |
|
|
Moj problem wyglada nastepujaco otorz pojechalem na wycieczke okolo 15 km moja wsk-a 125 3 biegowa w drodze powrotnej zaczela przerywac delikatnie gdy probowalem przyspieszac zczasem zaczelo sie to przerywanie pogarszac gdy dojechalem do domu motor postal jeden dzien zmieniłem swiece sprawdzilem przerew na przerywaczy i ogolnie sprawdzilem zapłon wszystko ok ale wsk-a tylko odpala a nie chce wchodzic na obroty dusi sie chodzi bardzo nie regularnie jak nie dodaje gazu ani nic nie robie po chwili gasnie ale odpala zawsze od 1 kopa gdy wykrecam swiece swieca jest czarna i mokra a z cylindra paruje bardzo prosze o pomoc juz nie wiem co mam zrobic :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dominic
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Alwernia koło Krakowa
|
Wysłany: Czw 20:02, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Hm.. skoro czarna i mokra świeca czyli ją zalewa. Być może w drodze powrotnej zatankowałeś gdzieś gdzie jest nie najlepsze paliwo, albo jakiś dziadowy olej, albo za dużo oleju Sprawdź dokładnie zapłon, bo mi to wygląda na jego robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
naki130
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:39, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no wlsanie o to chodzi ze go sprawdzilem dokladnie nie wiem jakie macie metody na ustawianie zaplonu ja nie sterty nie mam szczelinomierza ale zrobilem sobie z blaszki 0.3mm na przerywaczu wklada patyk i niby 3mm przed gornm martwym punktem ustawiam rozwarcieno i jakos mi to nie idzie własnie nic zmieniałem swiece i dalej kiszka moze wy macie jakis dobry sposob na ustawienie zapłonu to piszcze chetnie sie naucze dzieki za pomoc z gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominic
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Alwernia koło Krakowa
|
Wysłany: Czw 21:10, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A co z tym paliwem, bo nic o nim nie napisałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
naki130
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:17, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nic nie tankowalem ostatnio na tym samym baku jechalem calyc zas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brave
Gość
|
Wysłany: Pią 20:54, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
hej kolego i jak sie z tym uporałeś bo ja mam podobny problem jak ty tak samo pali z pierwszego na jałowym chodzi idealnie a na obroty się nie wkręca i czasami potrafi strzelić w rurę, świece również czarna ale raczej sucha. co może być tego przyczyna zapłon niby sprawdziłem i jest ok juz sam nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
lord.vader
Gość
|
Wysłany: Sob 20:51, 30 Kwi 2011 Temat postu: nie wchodzi na obroty |
|
|
identyczne objawy świeca raz mokra a raz nie to zależy czy ją bardziej przelejesz czy nie - ale ja również:
sprawdziłem zapłon- git
sprawdziłem przerwe-git
przerywacz dobry-git
paliwo świeże - git
świeca-git
próbowałem ustawiać gaźnik nie dało zmiany
wymontowałem rurę wydechową - bez rezultatu
czyściłem gażnik ze zmianą wysokości iglicy - bez zmian
zastanawiam się jeszcze nad kondensatorem mam nowy ale coś w nim rzegocze
CO ROBIĆ?????????????????????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Nie 18:11, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jaki kolor iskry? jak kopiesz to iskra jest non stop? moze uszczelniacz-simering poscil od strony skrzyni i olej ciągnie przez to zalewa? ustawilem 3mm przed gmp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brave
Gość
|
Wysłany: Pon 13:47, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja stawiam na zapłon gaźnik niedawno czyszczony wiec to nie możliwe ze to on. dzisiaj odkręciłem koło wymieniłem przerywacz no i dalej d... a nawet gorzej bo wogole iskra mi znikła no to odłączyłem kondensator i iskra była myślę ze to wina kondensatora muszę gdzieś kupić, wymienić i zobaczyć bo jak nie to to zostaje cewka. mysle ze u ciebie tez to moze być kondensator a skoro masz drugi to łatwo sprawdzić podmianka i jedziesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wskfan
Gość
|
Wysłany: Czw 23:54, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
witam ja mam prawie identyczny problem wsk po generalnym remoncie odpala nie wchodzi na obroty(gdy dodaje gazu to ja dusi i strzela do gaznika) gaznik czyszczony świeca ok iskra jest. W filtrze powietrza pojawia sie paliwo a z wydechu cieknie tak jakby nie spalało mieszanki do końca, juz stracilem nerwy do tego;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Pią 15:15, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Albo za wczesny zapłon, albo ktróras dysza sie odkreciła w gaźniku i leje non stop lub mogł paść simering od strony skrzyni biegów i ciągnąć może olej ze skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wskfan
Gość
|
Wysłany: Pią 18:04, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
z gaznikiem jest raczej ok byl rozkręcany czyszczony itd, simmeringi nie mysle zeby wypadaly moto było starannie złożone, zapłon ustawiony odpala od kopa, z tym laniem paliwa sie teraz usopkoiło najwikszy problem w tym ze gdy dodaje gazu to robi buuuu...i nie wkręca sie na obroty przerywa podczas jazdy moze być to wina cewki zapłonowej lub kondensatora???? słyszałem też ze niesprawny pływak może być przyczyną
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:15, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
witam ja miałem podobny problem z moją wsk paliła na kopa i nie chciała wchodzić na obroty, po paru min. chodzenia zaczęła wchodzić, lecz po zgaszeniu jej znów pojawiał się ten sam problem. Koledzy mówili mi,że przestawił mi się wał: ściągnąłem głowicę, cylinder, wybiłem stworzeń i ruszałem korbowodę i nie miał luzów przy skręcani zauważyłem, że na tłoku jest złamany pierścień pod końcem założyłem nowy skręciłem i wsk chodzi mi do dziś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mario:D
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:49, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
hej:D mam problem, moja wsk 3-ka zapala z kopa, ale gdy dodam gazy nie wkręca się na wysokie obroty:( czasami się wkręci ale po chwili: buuuuuuuuuu!! i do tego jeszcze strzela!!! co robić?!?!?!?! POMOCY!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Pią 15:56, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wymien swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|