Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominic
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Alwernia koło Krakowa
|
Wysłany: Pią 20:37, 21 Sty 2011 Temat postu: Po co to? |
|
|
Witam
Mam małe pytanie. A mianowicie po co niektórzy do swojej WSK dodają taką "przedłóżke" którą wkładają do cylindra, i gaźnik wchodzi na to. Nie lepiej dac gaźnik bezpośrednio do cylindra, a nie dawac jakis krucców? A jeżeli tak, to co daje taki króciec?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Pią 21:28, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
długośc tego krućca wpływa na moc i sprawność silnika podobnie jak długość kolanka wydechowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominic
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Alwernia koło Krakowa
|
Wysłany: Sob 11:05, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli jeżeli założę ten kruciec, to moc mojej WSK wzrośnie? o.O Nie wiedziałem
Dzięki Tom )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 11:57, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
teoretycznie tak. W praktyce wygląda różnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamils18
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pl
|
Wysłany: Czw 18:51, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
przydało się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|