Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kenkamil
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:00, 20 Gru 2009 Temat postu: kierunki w wsk 125 |
|
|
Witam wie ktoś może jak można w najprostszy sposób podłączyć kierunki przy wsk 125 mam już wszystkie potrzebne elementy a mianowicie akumulator przerywacz przełacznik kierunków i 4 kierunkowskazy prosił bym o jakisz schemat jak to wszystko podłączyć z góry dzięki pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
patrykwraga1
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice Jeżowego
|
Wysłany: Wto 15:15, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nie mam schematu ale postaram ci to wytłumaszyć jeden kabel o kierunkowskazy podłanczasz do świateł następnie przerywnik i włącznik w kierownicy tak spamo tył jak masz odzielnie a drugi kabel do masy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Wto 21:00, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
patrykwraga1 napisał: | nie mam schematu ale postaram ci to wytłumaszyć jeden kabel o kierunkowskazy podłanczasz do świateł następnie przerywnik i włącznik w kierownicy tak spamo tył jak masz odzielnie a drugi kabel do masy |
Super... ciekawa koncepcja... A po włączeniu okazuje się, że na przemian miga reflektor i kierunkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykwraga1
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: okolice Jeżowego
|
Wysłany: Śro 10:21, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tu chodzi o to że w statyjce nie ma miejsce na kierunki więc pobierasz prąd z alkumulatowa albo swiateł i przerywacz i włącznik a ten drugi do masy proste ja bym sie nie męczył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Śro 22:03, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
patrykwraga1 napisał: | tu chodzi o to że w statyjce nie ma miejsce na kierunki więc pobierasz prąd z alkumulatowa albo swiateł i przerywacz i włącznik a ten drugi do masy proste ja bym sie nie męczył |
O ile mi wiadomo to stacyjka WSK-ki miał jedno wolne miejsce i ta można było podpiąć kierunkowskazy - były modele WSK-ki z fabrycznie montowanymi...
Jak już napisałem powyżej podłączenie przerywacza pod światła będzie powodowało mruganie świateł po włączeniu kierunkowskazów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|