Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 20:26, 17 Paź 2009 Temat postu: jak przerobic wsk na crossa |
|
|
cze.., mam pytanko chce przerobić wsk 12ccm na crossa.
i chcialbym dowiedzieć sie jakie cześći treba zmienić i wymienić od crossa by mial ten wyglad no i szczególnie tą moc by mozna bylo robic triki i takie tam wyczyny bo nie chcee kupowac croosa... wiec jak ktoś moze niech napisze co wymienic na jakie i od czego... możecie też załączyc jakies zdjecia... z takimi rzeczami... dzieks z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 23:25, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no ale cos wiecej... co w niej zmienaiłes??? no amozesz to stawiać na jedno koło... jakies wyczyny robić na niej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 23:45, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
dajesz 3/4 gazu na betonie albo na asfalcie na 1 i idzie na kolo. oczywiscie zębatki musisz zmienic. Przod na najmocniejsza a tył ja specialnie toczylem inna zebatke która miala kolo 50z. Do amortyzatorów sa dospawane rurki przez co tyl wyzej stoi. silnik po kapitalnym remoncie. Po mimo szerokich opon wska radzi sobie dosyc dobrze. Przełozenie na moc robi swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihauu
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:38, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
wes sobie kup rame od ogara 200 i wzmocnij ją troche i włoż silnik od wsk kup opony crossowe i git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 13:12, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no z przodu zembatka ma 13z to dac mniejsza. a z tylu moze byc 55z albo wieksza bo wtedy bedzie miała moc ale juz chyba za szybko nie bedzie jezdzila...amortyzatora tylniego planowałem wstawic pojedynczego od jakiegos crossa razem z wahacze od hondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 13:16, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
rame tez myslalem dac od jakiejs hondy np. dt 80 no bo od ogara nie zbyt ładnie wygłada... no i od czego pasowaly by amortyzatory przednie bo mam je strasznie pogiete i sie nie chowaja... siostra miala wypadek i mi je pokrzywiła...hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 20:42, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
to co doradzacie jakie macie pomysły.... hmmm???
moze być zebatka 55zebow z tylu czy jeszcze wieksza 58z czy tez 65 ktora bedzie njlepszabo takie znalazłem i w ktorej bedzie dobrze motor chodzil by nic mu sie nie dzialo???
no i te opony jakie maja miec wymiary... tylnia może miec 18x140 a przednia jaka ma byc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarek9309 dnia Nie 0:09, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
galaaa
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bolków
|
Wysłany: Wto 22:30, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja dalem zebatke 55 zebow i szla jak glupia na kazdym biegu. a z przodu to chyba nawet 15 z. mialem i byla w chu.. mocnaa pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 19:37, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
aha... dzięki a te amortyzatory jakie dac i od czego zeby byly mocne... ktos wie??/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenkamil
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:11, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jak byś załatwił jakieś oryginalne od jakiegoś krosa albo zrób jak ja od MZ tył i przód i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 15:05, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
aha dzieks... a z rama nic nie ruszales??? no i jeszcze jedno wahacz tylni moze byc czy też zmienić na jakiś inny a opony jaki rodzaj???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenkamil
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:20, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o ramę to obciąłem nie potrzebne detale takie jak stopki, podnóżki pasażera i takie tam szczegóły wahacz ja miałem normalny od wsk tylko podwyższyłem trochę mocowanie amortyzatorów żeby motorek był trochę wyższy
a co do opon to wystarczy że zmienisz tylko tylną na opon cross 18 cali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek9309
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 18:20, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki... serdeczne:) i mowisz motorek sprawuje sie dobrze... a mogł bys załoczyć jakieś foto??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenkamil
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:14, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ja to robiłem tylko po to by od razu sprzedać ale po odpowiednim remoncie i tuningu silnika motorek nabrał kopa więc można było trochę poszaleć a co od zdjęć to mogę jedynie wysłać ci link wsk crossa kolegi bo ja już nie mamv
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|