Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SEBA
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Śro 23:24, 01 Mar 2006 Temat postu: CO WIECIE NA TEMAT TUNINGU SILNIKA JAWKI |
|
|
Piszcie co wiecie na temat tuningu silnika jawy 50 mustang . To każdy na tym skorzysta . OGAR 200 RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Wto 17:55, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ogar 200 niejest wcale taki brzydki. Chyba ąłdniejszy od simsona. Tuning. zdejmujesz gaźnik i sprawdzasz jakie masz kolanko. Czy z okrągłym otworem czy z kwadratowym. A tym kwadratowym jest duzo lepsze. mozna równiez roziwiercic przelot gaźnika od strony filtra powietrza i dysze zminic na wieksze. Plan głowicy duzo daje. Mozna dorobic kolanko od cylindra do axnika od wski 125. Silnik wtedy wkreca sie na 8tys obr/min! Przyspieszenie jest praktycznie takie samo jak w wsce 125. Mozna duzo wyciagnąc ztego silnika. oczywiscie kosztem zuzywalnosci i paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Pon 20:23, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tom napisał: | Mozna duzo wyciagnąc ztego silnika. oczywiscie kosztem zuzywalnosci i paliwa  |
I żywotności silnika... Pamiętajmy, że im większa moc z pojemności tym silnik bardziej "wysilony", a co za tym idzie krótszy jego żywot...
Bodajże w lipcowym numerze ŚM z 2000r. T. Sałek opisywał dokładnie jakie modyfikacje zrobić, żeby silniczka za szybko nie wykończyć i mieć trochę frajdy z jazdy.
Jakby byli chętni to zeskanuję i wrzucę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoNes
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 8:50, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Silnik 023 oryginalnie zdławiony na rynek polski.
-dłuższe kolanko
-mniejszy otwór w króćcu ssącym
-tłok 3 pierścienie
Wstawiamy podkowę i wystarczy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kenkamil
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:28, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram BONESA wystarczy szyjka gaźnika z większym otworem czyli oryginalna czeska , skrucić kolanko o 6 cm , większe dysze w gaźniku , tłok na 3 pierścienie i polecał bym 3 szlif cylindra i założenie zębatki przedniej 14 zębów i jawka śmiga 70 km/h albo i więcej simsony nie mają wtedy szans. Sam zrobiłem to co napisałem i naprawdę idzie jak burza mocny zrywny szybki polecam te przeróbki pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |