Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sopel15@onet.eu
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:44, 19 Lut 2010 Temat postu: wymiana na 80cc w chińczyku |
|
|
witam mam problem ze skuterem kingway black horse mianowicie kiedy wymieniłem cylinder wraz głowicą na 80cc jak odpaliłem to ledwo chodził i nie reagował na gaz, nie wiem czy przerabiać coś w gaźniku, czy w zapłonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 0:57, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
moze zawory masz zle wyegulowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Sob 20:52, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tom napisał: | moze zawory masz zle wyegulowane. |
Jest taka opcja...
Po takiej zmianie to bezwzględnie należy gaźnik i zapłon sprawdzić i regulować... Z tym, że tu pewnie jest zapłon elektroniczny więc sam niewiele wskórasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komarek
Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PIŁA - wlkp
|
Wysłany: Wto 11:11, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zawory i gaźnik do regulacji i możesz wsadzić większą dyszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sopel15@onet.eu
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:16, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ostatnio dowiedziałem się że można podwyższyć iglicę w gaźniku. może ktoś wie jak to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Śro 16:57, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
W przypadku dwusówa przepustnica ma kształt walca i w jej środku umiesczona jest iglica. Iglice ta mozna podwyższać lub obniżac za pomocą zabezpieczenia osadzonego na rowkach iglicy. Wówczas w ten sposób możemy zmeiniać skład mieszanki. Tym niżej tym uboższa. Jednak ty posiadasz skuter czterosówowy wowczas twój gaźnik wygląda tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać przepustnica ma kształt klapki, która otwiera się lub zamyka. nie ma tutaj iglicy jak w dwusówie. Regulacja mieszanki może odbywać się za pomocą śrubki na samym dole gaźnika (patrz czerwona strzałka). Tym wiecej wkrecisz tym bardziej zubożysz mieszanke. Według mnie tak to wygląda ale moge się mylić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sopel15@onet.eu
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:31, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdzę mieszankę, ale ta śruba, którą wskazałeś, nie jest od mieszanki, a od spusczania paliwa z gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sopel15@onet.eu
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:30, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wykręciłem śrubkę na max nic to nie dało. Może założenie większej dyszy coś da?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamils18
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: pl
|
Wysłany: Czw 18:53, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|