Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Czw 23:45, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jak po włożeniu tłoka w cylinder niema dużych luzów to jest ok. Tłok powinien gładko wchodzić w cylinder ale też niepowinien przelatywać bez zadnego oporu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mistrz16
Gość
|
Wysłany: Pią 17:26, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a gdy zmienię cylinder i tłok oraz pierścionki na nowe to zwiększy się moc ogarka 205 ????????
mam jedno jeszcze pytanie jak założysz na gaznik filtr stoszkowy to coś wogóle daje????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Pią 22:10, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tak naprwde nic niedaje a dużo kosztuje.. Jedyne co daje to wygląd. Chyba że masz papierwoy filtr przy gaźniku.. niemoże być papierowy zaraz przy gaźniku bo bedzie go strasznie mulił. Ja mam u sibie gaźnik od dlety 15mm średnicy w ogarze 205 ze ssaniem i on miał oryginalny papierowy filtr to musiałem go wywalic bo mi go strasznie muliło. Dlatego zrobiłem z sieatki metalowej i teraz jest GIT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mistrz16
Gość
|
Wysłany: Pią 22:21, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
dzięki ja mam wszystko dobrze ale chciałem się tylko zapytać jak to jest byłem ciekawy!!
ja też mam filtr powietrza w gazniku z siateczki originalny jak kupiłem nowy gazni już był taki:)
le ma ogar 205 koni mechanicznych??
????????????moim zdaniem 1.7km ale czy napewno??????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 10:50, 16 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1.7 napewno. Mój może meić ponad 2.0 km ponieważ go ostro ztuningowałem ale z reguły zwykłe ogary 205 z kwdratowym silnikiem maja 1.7km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mistrz16
Gość
|
Wysłany: Pon 14:10, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
co ile trzeba wymieniać olej w komarze ????????
jak powinna być zębatka na tył do ogara 205 wiesz normalna jaka>????:]
jaki ma silnik romet ogar 205 polski czy czeski???????????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Wto 18:49, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Romet ogar 205 ma silnik polski 2 biegowy ...
Zebatka na tył w ogarze 205 średniej wielkości ma 38 zębow. Są ogólnie 3 rozmiary ... 35-38-42
Olej wymeinai sie po apry tys km np 5 tys km jest jak sie niemyle zalecane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mistrz16
Gość
|
Wysłany: Wto 19:02, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
czym najlepiej czyścić przerywacz?????????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Wto 19:13, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
przerywacz mzna wyczyscić (miejca gdzie sie ztyka kowadełko z młoteczkiem) drobnym papierkiem ściernym. Z uwagi an to że przez przerywacz płyną duże prądy przerywacz potrafi sie w krótkim czasie przepalic lub jego styki potrafią się zaśniedzieć. Można ten problem rozwiązać dzieki zamontowaniu elektronicznego zapłonu który to zminimalizuje wysokie natęzenie prądu płynące przez przerywacz. Zwiekszamy tym samym jego długotrwałośc. Jedyne zużycie jakie może nastąpic to zuzycie mechaniczne koncówki przerywaza która dotyka krzywki. Ale jak sie niema elektronicznego zapłonu to gdy przerywacz iskrzy lub w inny sposób nieracuje poprawnie to powinno go sie wymienić. Niestety an rynku jest mało nowych przerywaczy które nadaja sie do normalnego użytku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mistrz16
Gość
|
Wysłany: Wto 19:15, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
w czym najlepiej czyścić łańcuch????????
??????????
juz wiem w benzynie lub ropie!!!))))))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Czw 21:36, 21 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
dokłądnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mistrz16
Gość
|
Wysłany: Czw 17:25, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
dlaczego romet ogar 205 pali 2,5l na 100km a kadet ok 2 na 100km??>>>>????????????
ogar 205 ma troszkę wiekszy silnik??????????????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Czw 23:32, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Odpowiem pytanie na pytanie... Dlaczego piszesz post pod postem? czy nielepiej by było pisać zdanie pod zdaniem? Czy nie wyglądało by to przejrzysciej? Zastanów się....
Ogar 205 nie ma większego silnika od silnika rometa kadeta... Silniki w obu pojazdach są takie same no chyba że ktoś sobie przelożył powiedzmy od rometa 50T1. On ma silnik identycznie wyglądający jak ten polski rometowski tylko że jest on minimalnie szerszy i ma 3 biegową skrzynie biegów. W rezultacie jest on mocniejszy o jakies 0.8km (to bardzo dużo...) i według danych pali 2.5l. Jednak spalanie u każdego wygląda inaczej np u mnie romet ogar 205 miałby palic 2 l/100 a pali 3.8l. Dlatego spalanie nie jest normą u każdego moze wyglądać ianczej z racji na różne stany silników. Mozliwe że ten wiekszy silnik o którym mówisz w tym kadecie jest od rometa 50 t1. Romet 50T1 wygląda jak romet ogar 205 tylko ma starsze plastikowe schowki jak komar i rama przypomina bardziej komarowską. Bak i reszta jest taka sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karolek
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szydłowiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
bubek
Gość
|
Wysłany: Sob 19:33, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ja wlewam mobil chodzi jak marzenie
|
|
Powrót do góry |
|
|