GhoustDragon |
Wysłany: Czw 20:30, 01 Kwi 2010 Temat postu: Re: Zatarty korbowód. |
|
mateusz92MX napisał: | Proszę o poradę |
Tłok do wymiany/naprawy; wał do wymiany/ regeneracji... To tak jeżeli chodzi o radę.
A teraz się rozpiszę... Z tego co piszesz to są to książkowe przykłady zatarcia współpracujących elementów na skutek niewłaściwego smarowania. W Komarze(i innych silnikach tego typu) wał i tłok smarowany jest mieszanką. Wystarczy, że zmieszałeś w nieodpowiednich proporcjach paliwo i olej i już masz problem. To raz.
Dwa to takie same objawy będziesz miał jeżeli długo jechałeś z wiatrem w plecy - silnik nie miał dostatecznego chłodzenia i się przegrzał, czego skutkiem było zatarcie.
Trzy to źle spasowany(za ciasny) tłok.
W Twoim przypadku stawiam na opcję pierwszą. Teraz możesz wszystko kupić nowe(wał +/- 130zł; tłok +/- 20zł; pierścienie +/- 2zł/szt.), wymienić, dotrzeć i cieszyć się na powrót z jazdy lub co się da to naprawić a resztę wymienić.
Komarek tym razem było na temat??? |
|