Autor |
Wiadomość |
Tom |
Wysłany: Wto 20:07, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
Prawdopodobnie popsuta WSK |
|
|
GhoustDragon |
Wysłany: Wto 19:52, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | witam
mam problem z wsk. odpala raz dziennie?? |
To jej nie gaś
Sprecyzuj bardziej dokładnie co się dzieje bo po twojej wypowiedzi pewien jestem tylko jednego - jest popsuta...
Prawdopodobnie cewka zapłonowa... |
|
|
GhoustDragon |
Wysłany: Czw 17:28, 31 Gru 2009 Temat postu: |
|
Piszesz, że uszczelki pod cylindrem i głowicą ok, a jak z uszczelnieniem skrzyni korbowej??? W silnikach dwusuwowych jest bardzo istotne, a często nawala. |
|
|
kenkamil |
Wysłany: Czw 8:36, 31 Gru 2009 Temat postu: |
|
Miałem kiedyś podobną sytuację i również poświęcałem dużo czasu na naprawę motoru ale bez skutku i przyczyną był wał przestawił się i nie dało rady nic zrobić ale proponował bym ci wymianę przerywacza i kondensatora jeśli to nie pomoże to musisz załatwić inny wał pozdro |
|
|
brabus36 |
Wysłany: Śro 22:38, 30 Gru 2009 Temat postu: problem z wsk |
|
witam
mam problem z wsk mianowicie silnik chodzi strasznie chaotycznie nie da się jeździć po odpaleniu nie ma ani obrotów niskich ani wysokich tylko momentami silnik zaczyna [pracować równo a ogólnie brzmi tak jakby mieszanka odpalała raz na kilka obrotów wału. próbowałem regulować gaźnik po nieudanych próbach wymieniłem go bez efektu, wiele razy ustawiałem zapłon, uszczelki pod cylindrem i głowicą całe, nie przepuszczają, iskra bardzo duża i błękitna taka jaka być powinna, podstawiałem też inne świece i po 3 godzinach walki z tym silnikiem poddałem się na dziś.
czy ktoś może miał już taki problem albo domyśla się jak go rozwiązać?
proszę o pomoc i z góry dziękuje.
brabus36 |
|
|