Autor Wiadomość
Rajdowiec
PostWysłany: Pią 15:39, 30 Mar 2012    Temat postu:

Tak to była wina zatartego cylindra tak jak przypuszczałem dzięki wielkie wszystkim za pomoc:-D
Tom
PostWysłany: Śro 21:56, 28 Mar 2012    Temat postu:

Bardzo możliwe. Rozebrac i zobaczyć. Jeżeli sie zacierał to beda widoczne slady otarcia na bocznej stronie tłoka.
rajdowiec
PostWysłany: Wto 21:04, 27 Mar 2012    Temat postu:

Zobacze co i jak i dam znać. A mam jedno pytanie, bo wtedy gdy jeszcze ostatnim razem jeździłem przed tym incydentem to już wtedy ledwo co jechała i wtedy bardzo się nagrzał cylinder i tak zostawiłem wskę aż do następnego dnia i wtedy już niemiała siły ruszyć z miejsca. Może mogł się zatrzeć cylinder i to wszystko przez to się tak dzieje, jak myślicie??
gawron647
PostWysłany: Wto 18:35, 27 Mar 2012    Temat postu:

jak by to były pierścienie to by wypluł tłumnikiem .
Tom
PostWysłany: Wto 0:27, 27 Mar 2012    Temat postu:

Może zabezpieczenie wyskoczyło z tłoka i trze cos, pierścien mógł się rozlecieć. Sprawdz czy magento nie trze o cewki zaplonowe byc może albo jest luźne, albo końcówka wału krzywa lub byc może cewki są luźne.
Rajdowiec
PostWysłany: Pon 19:33, 26 Mar 2012    Temat postu:

Z kablami jest wszystko ok. Kompresja jest ok ssanie też i iskra tylko teraz na dodatek zauważyłem jak pcham na luzie jakby trochę coś o coś tarło przynajmniej tak słychać ale może to tłok sam już niewiem..
gawron647
PostWysłany: Nie 18:42, 25 Mar 2012    Temat postu:

zobacz czy kable na silniku się nie stykają lub sprawć kable przy magneto.
Detalik
PostWysłany: Nie 17:50, 25 Mar 2012    Temat postu:

gawron co tarcze mają do uruchomienia silnika 3 podstawowe sprawy kompresja , iskra , i ssanie czyli wymień simeringi na wale ustaw szapłon
gawron647
PostWysłany: Nie 17:45, 25 Mar 2012    Temat postu:

sprawdz tarcze sprzęgłowe
Rajdowiec
PostWysłany: Nie 17:32, 25 Mar 2012    Temat postu:

Sprawdzałem te uszczelki pod głowicą i cylindrem i jest ok. A z tym sprawdzeniem będzie problem, bo kopnika mam popsutego.:-/
Detalik
PostWysłany: Nie 15:15, 25 Mar 2012    Temat postu:

Jak sprawdziłeś te uszczelki bo nie wiem jak niby ...........
sprubój na paliwie bez oleju a jak odpali to nalej oleju

weź kogoś żęby kopną kopnikiem a ty patrz czy sie nie iskrzy na platynach albo gdzie indziej
Tom
PostWysłany: Nie 14:16, 25 Mar 2012    Temat postu:

Może palio za tłuste, wymień swiece.
Rajdowiec
PostWysłany: Sob 21:52, 24 Mar 2012    Temat postu:

uszczelki sprawdzałem i są w porządku, więc to nietego wina:-/ W dodatku teraz nawet niemoge wski odpalić, coś próbuje łapać, ale jednak nieodpala:/. Jeśli macie jakieś pomysły to pomóżcie. Jeszcze raz z góry dziękuje:D
Tom
PostWysłany: Sob 19:26, 24 Mar 2012    Temat postu:

Odkrecasz lewą, prawą pokrywe silnika i widzisz wał. Wał wchodzi w kartery. Pomiedzy wałem a karterami są uszczelniacze i je musisz wydłubać i wymienić. prawdopodobnie tylko po prawej stronie silnika. Zdjąć musisz sprzegło ztryb na wale i łancuszek. Obecnie ten uszcelniacz po prawej stronie wału nie trzyma i olej ze skrzyni dostaje sie do kmory wału i zostaje spalany dlatego tak kopci.
Detalik
PostWysłany: Pią 22:20, 23 Mar 2012    Temat postu:

Simeringi

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group