Autor |
Wiadomość |
Rajdowiec |
Wysłany: Pią 15:39, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
Tak to była wina zatartego cylindra tak jak przypuszczałem dzięki wielkie wszystkim za pomoc:-D |
|
 |
Tom |
Wysłany: Śro 21:56, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
Bardzo możliwe. Rozebrac i zobaczyć. Jeżeli sie zacierał to beda widoczne slady otarcia na bocznej stronie tłoka. |
|
 |
rajdowiec |
Wysłany: Wto 21:04, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
Zobacze co i jak i dam znać. A mam jedno pytanie, bo wtedy gdy jeszcze ostatnim razem jeździłem przed tym incydentem to już wtedy ledwo co jechała i wtedy bardzo się nagrzał cylinder i tak zostawiłem wskę aż do następnego dnia i wtedy już niemiała siły ruszyć z miejsca. Może mogł się zatrzeć cylinder i to wszystko przez to się tak dzieje, jak myślicie?? |
|
 |
gawron647 |
Wysłany: Wto 18:35, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
jak by to były pierścienie to by wypluł tłumnikiem . |
|
 |
Tom |
Wysłany: Wto 0:27, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
Może zabezpieczenie wyskoczyło z tłoka i trze cos, pierścien mógł się rozlecieć. Sprawdz czy magento nie trze o cewki zaplonowe byc może albo jest luźne, albo końcówka wału krzywa lub byc może cewki są luźne. |
|
 |
Rajdowiec |
Wysłany: Pon 19:33, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
Z kablami jest wszystko ok. Kompresja jest ok ssanie też i iskra tylko teraz na dodatek zauważyłem jak pcham na luzie jakby trochę coś o coś tarło przynajmniej tak słychać ale może to tłok sam już niewiem.. |
|
 |
gawron647 |
Wysłany: Nie 18:42, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
zobacz czy kable na silniku się nie stykają lub sprawć kable przy magneto. |
|
 |
Detalik |
Wysłany: Nie 17:50, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
gawron co tarcze mają do uruchomienia silnika 3 podstawowe sprawy kompresja , iskra , i ssanie czyli wymień simeringi na wale ustaw szapłon |
|
 |
gawron647 |
Wysłany: Nie 17:45, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
sprawdz tarcze sprzęgłowe |
|
 |
Rajdowiec |
Wysłany: Nie 17:32, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
Sprawdzałem te uszczelki pod głowicą i cylindrem i jest ok. A z tym sprawdzeniem będzie problem, bo kopnika mam popsutego.:-/ |
|
 |
Detalik |
Wysłany: Nie 15:15, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
Jak sprawdziłeś te uszczelki bo nie wiem jak niby ...........
sprubój na paliwie bez oleju a jak odpali to nalej oleju
weź kogoś żęby kopną kopnikiem a ty patrz czy sie nie iskrzy na platynach albo gdzie indziej |
|
 |
Tom |
Wysłany: Nie 14:16, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
Może palio za tłuste, wymień swiece. |
|
 |
Rajdowiec |
Wysłany: Sob 21:52, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
uszczelki sprawdzałem i są w porządku, więc to nietego wina:-/ W dodatku teraz nawet niemoge wski odpalić, coś próbuje łapać, ale jednak nieodpala:/. Jeśli macie jakieś pomysły to pomóżcie. Jeszcze raz z góry dziękuje:D |
|
 |
Tom |
Wysłany: Sob 19:26, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
Odkrecasz lewą, prawą pokrywe silnika i widzisz wał. Wał wchodzi w kartery. Pomiedzy wałem a karterami są uszczelniacze i je musisz wydłubać i wymienić. prawdopodobnie tylko po prawej stronie silnika. Zdjąć musisz sprzegło ztryb na wale i łancuszek. Obecnie ten uszcelniacz po prawej stronie wału nie trzyma i olej ze skrzyni dostaje sie do kmory wału i zostaje spalany dlatego tak kopci. |
|
 |
Detalik |
Wysłany: Pią 22:20, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
Simeringi |
|
 |