FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
WSK
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dominic
Wysłany: Czw 8:19, 24 Mar 2011
Temat postu:
Patryk... co miałeś w szkole z polskiego? A poza tym, na zdjęciu można wyliczyć ile ma zębów... według moich obliczeń 13
patrykwraga1
Wysłany: Wto 15:07, 20 Lip 2010
Temat postu:
A I TA ZĘBADKA ILE ma zębóa i ile zębó może mieć zębadka z p rzodu w wsk-ce 125??? ;p
patrykwraga1
Wysłany: Wto 9:36, 20 Lip 2010
Temat postu:
a żębadka nadawcza ci sie trzyma bo ja miełam jusz 5 śrubke aleja tylko przekręciłem kołem urywała gwiny więc mam ja przyspawana
Tom
Wysłany: Nie 22:22, 29 Lip 2007
Temat postu: Silnik WSK 125 filmik
Witam
Pare dni temu kupiłem od mojego kolegi silnik WSK 125 który leżał w ziemi dosyc długo... Po rozebraniu cylindra oceniłem ze silnik wogule nie chce sie krecić ponieważ wał zardzewiał i łozyska na nim
po wlaniu ropy do komory wału i mozolnych próbach rozkrecenia nareszcie sie udało.... nastepnym problemem był cylinder w którym był ułąmany króciec który trzyma gaźnik. Musiałem dać inny cylinder który miałem w swoim arsenale częsci. Została jeszcze elektryka... wogule iskry nie było. Przeszlifowałem platynki przerywacza tak aby były równe. Po próbie uruchomienia załapał nawet bez gaźnika
http://video.google.pl/videoplay?docid=-432173699664292515
. Silnik ma bardo dobra skrzynie biegów i stan złożenia bliski ideału. Podejrzewam że nie trafił w rece łekpków co rozkładają silniki młotkami
Nastepnego dnia rozebrałem cały gaźnik i dokłądnie go wyczyściłem po czym nastepnie złozyłem. Silnik chodził ale słabo wkrecał sie na obroty
http://www.youtube.com/watch?v=-2XqHtSy5lc&eurl=
i drugi robiony gorszym aparatem
http://video.google.pl/videoplay?docid=-4718994792992085640
Nastepnie naprawiłem przerywanie silnika i w tej chwili normalnie sie wkreca na obroty. Jedyne co to przy max obr zchodzi z nich ale jest to spowodowane przebiciem świecy. Musze kupić jakąś dobrą.... filmik przedstawia ostatnie odpalenie
http://video.google.pl/videoplay?docid=-7242858566977092140
niestety gorszym aparatem... oczywiście zapłon i inne rzeczy zrobiłem na samym początku. Ten kto być może nie widział chodu wski może sobie teraz obejrzec jak to wygląda...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin