FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
WSK
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kamils18
Wysłany: Czw 18:51, 03 Mar 2011
Temat postu:
przydało się
Tom
Wysłany: Sob 11:57, 22 Sty 2011
Temat postu:
teoretycznie tak. W praktyce wygląda różnie.
Dominic
Wysłany: Sob 11:05, 22 Sty 2011
Temat postu:
Czyli jeżeli założę ten kruciec, to moc mojej WSK wzrośnie? o.O Nie wiedziałem
Dzięki Tom
)
Tom
Wysłany: Pią 21:28, 21 Sty 2011
Temat postu:
długośc tego krućca wpływa na moc i sprawność silnika podobnie jak długość kolanka wydechowego.
Dominic
Wysłany: Pią 20:37, 21 Sty 2011
Temat postu: Po co to?
Witam
Mam małe pytanie. A mianowicie po co niektórzy do swojej WSK dodają taką "przedłóżke" którą wkładają do cylindra, i gaźnik wchodzi na to. Nie lepiej dac gaźnik bezpośrednio do cylindra, a nie dawac jakis krucców? A jeżeli tak, to co daje taki króciec?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin