FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Komar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GhoustDragon
Wysłany: Nie 20:37, 04 Lip 2010
Temat postu:
Pewnie, że mogę...
Najczęściej występującą usterką gaźnika występującą podczas eksploatacji jest, poza zanieczyszczeniami, tzw. przelewanie. Występuje ono na skutek:
— nieszczelności pływaka;
— zacięcia zaworu iglicowego.
Przyczyny usterek można ustalić po zdjęciu z gaźnika pokrywy komory pływakowej. Nieszczelność pływaka rozpoznajemy po obecności paliwa w jego wnętrzu. W pływaku z tworzywa sztucznego paliwo jest widoczne, natomiast w pływaku z blachy "bulgoce" przy poruszaniu.
Nieszczelny pływak należy wymienić na nowy. Jeżeli pływak jest szczelny, a przelewanie występuje nadal, trzeba sprawdzić czy zawór iglicowy nie zacina się w otworze prowadzącym lub czy część stożkowa iglicy zaworu i jej gniazdo nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń części te należy wymienić na nowe.
Jak wykonać:
1. Zdejmujesz pokrywkę komory pływakowej.
2. Wyjmujesz pływak i sprawdzasz go organoleptycznie(iglica ma być prosto, nie chwiać się, w środku nie powinno być nic benzyny, nie powgniatany itd.).
3. Po zdjęciu pokrywki masz taką blaszkę(do zatapiania pływaka) którą trzeba podgiąć. Podegni ją LEKKO do góry/do pokrywki - powinno pomóc.
gajek
Wysłany: Sob 16:07, 03 Lip 2010
Temat postu:
Ok. ale nie wiem jak sie ustawia ten poziom na pływaku. Mozesz mi napisac jak to sie robi?????
GhoustDragon
Wysłany: Pią 21:50, 02 Lip 2010
Temat postu:
Ustaw prawidłowy poziom na pływaku i będziesz miał z głowy...
gajek19
Wysłany: Pią 7:45, 02 Lip 2010
Temat postu:
Ja juz mam filtr paliwa taki samochodowy i jest dobry, to musi byc cos innego tam mi sie daje.
Tom
Wysłany: Czw 23:31, 01 Lip 2010
Temat postu:
Przedmuchaj pokrywke gaźnika tam gdzie wchodzi trzpień od pływaka i zastosuj filtr paliwa. Prawdopodobnie masz zasyfiony bak i co wyczyścisz to ciągle się zabrudza. Kup tego typu filtr
gajek
Wysłany: Czw 22:17, 01 Lip 2010
Temat postu: Gaźnik
Witam, mam problem z moim komarkem. Żecz w tym ze jeśli go zgasze i nie zakrece kranika w ciągu 2 sekund od zgaszenia to się zaleje i go potem musze pchac na zapych zeby normalnie odpalił . Kupiłem nowy pływak ale to i tak mi nie pomogło. Prosze pomózcie mi bo juz sam nie wiem co mam zrobic. Z góry dzieki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin