Autor |
Wiadomość |
Dominic |
Wysłany: Wto 17:30, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
Po co cross? Nie lepiej zostawi w stanie niby oryginalnym, i za parę ładnych lat wziąśc kuupe kasy za niego i dopiero kupic crossa? |
|
|
patrykwraga1 |
Wysłany: Wto 9:46, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
ej był temat że wsk idzie 100 na III biegu a jaka musi być zębadka nadawcza ja mam 12 przyd a a chyba 36 tył |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Nie 21:22, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
no oki... to wysli jak możesz znalazłem takie fajne amortyzatory od wsk kos to były takie modele enduro wiec je sobie wstawie a z tylu może wlasnie od mz... |
|
|
kenkamil |
Wysłany: Nie 20:14, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
ja to robiłem tylko po to by od razu sprzedać ale po odpowiednim remoncie i tuningu silnika motorek nabrał kopa więc można było trochę poszaleć a co od zdjęć to mogę jedynie wysłać ci link wsk crossa kolegi bo ja już nie mamv |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Nie 18:20, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
dzieki... serdeczne:) i mowisz motorek sprawuje sie dobrze... a mogł bys załoczyć jakieś foto?? |
|
|
kenkamil |
Wysłany: Nie 15:20, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
jeśli chodzi o ramę to obciąłem nie potrzebne detale takie jak stopki, podnóżki pasażera i takie tam szczegóły wahacz ja miałem normalny od wsk tylko podwyższyłem trochę mocowanie amortyzatorów żeby motorek był trochę wyższy
a co do opon to wystarczy że zmienisz tylko tylną na opon cross 18 cali |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Nie 15:05, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
aha dzieks... a z rama nic nie ruszales??? no i jeszcze jedno wahacz tylni moze byc czy też zmienić na jakiś inny a opony jaki rodzaj??? |
|
|
kenkamil |
Wysłany: Nie 13:11, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
Najlepiej jak byś załatwił jakieś oryginalne od jakiegoś krosa albo zrób jak ja od MZ tył i przód i jest ok |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Pią 19:37, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
aha... dzięki a te amortyzatory jakie dac i od czego zeby byly mocne... ktos wie??/ |
|
|
galaaa |
Wysłany: Wto 22:30, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
ja dalem zebatke 55 zebow i szla jak glupia na kazdym biegu. a z przodu to chyba nawet 15 z. mialem i byla w chu.. mocnaa pozdr. |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Pią 20:42, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
to co doradzacie jakie macie pomysły.... hmmm???
moze być zebatka 55zebow z tylu czy jeszcze wieksza 58z czy tez 65 ktora bedzie njlepszabo takie znalazłem i w ktorej bedzie dobrze motor chodzil by nic mu sie nie dzialo???
no i te opony jakie maja miec wymiary... tylnia może miec 18x140 a przednia jaka ma byc |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Nie 13:16, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
rame tez myslalem dac od jakiejs hondy np. dt 80 no bo od ogara nie zbyt ładnie wygłada... no i od czego pasowaly by amortyzatory przednie bo mam je strasznie pogiete i sie nie chowaja... siostra miala wypadek i mi je pokrzywiła...hehe |
|
|
jarek9309 |
Wysłany: Nie 13:12, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
no z przodu zembatka ma 13z to dac mniejsza. a z tylu moze byc 55z albo wieksza bo wtedy bedzie miała moc ale juz chyba za szybko nie bedzie jezdzila...amortyzatora tylniego planowałem wstawic pojedynczego od jakiegos crossa razem z wahacze od hondy. |
|
|
mihauu |
Wysłany: Nie 10:38, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
wes sobie kup rame od ogara 200 i wzmocnij ją troche i włoż silnik od wsk kup opony crossowe i git |
|
|
Tom |
Wysłany: Sob 23:45, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
dajesz 3/4 gazu na betonie albo na asfalcie na 1 i idzie na kolo. oczywiscie zębatki musisz zmienic. Przod na najmocniejsza a tył ja specialnie toczylem inna zebatke która miala kolo 50z. Do amortyzatorów sa dospawane rurki przez co tyl wyzej stoi. silnik po kapitalnym remoncie. Po mimo szerokich opon wska radzi sobie dosyc dobrze. Przełozenie na moc robi swoje. |
|
|