Autor |
Wiadomość |
kenkamil |
Wysłany: Nie 16:28, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
Popieram BONESA wystarczy szyjka gaźnika z większym otworem czyli oryginalna czeska , skrucić kolanko o 6 cm , większe dysze w gaźniku , tłok na 3 pierścienie i polecał bym 3 szlif cylindra i założenie zębatki przedniej 14 zębów i jawka śmiga 70 km/h albo i więcej simsony nie mają wtedy szans. Sam zrobiłem to co napisałem i naprawdę idzie jak burza mocny zrywny szybki polecam te przeróbki pozdro. |
|
 |
BoNes |
Wysłany: Pon 8:50, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Silnik 023 oryginalnie zdławiony na rynek polski.
-dłuższe kolanko
-mniejszy otwór w króćcu ssącym
-tłok 3 pierścienie
Wstawiamy podkowę i wystarczy... |
|
 |
GhoustDragon |
Wysłany: Pon 20:23, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
Tom napisał: | Mozna duzo wyciagnąc ztego silnika. oczywiscie kosztem zuzywalnosci i paliwa  |
I żywotności silnika... Pamiętajmy, że im większa moc z pojemności tym silnik bardziej "wysilony", a co za tym idzie krótszy jego żywot...
Bodajże w lipcowym numerze ŚM z 2000r. T. Sałek opisywał dokładnie jakie modyfikacje zrobić, żeby silniczka za szybko nie wykończyć i mieć trochę frajdy z jazdy.
Jakby byli chętni to zeskanuję i wrzucę... |
|
 |
Tom |
Wysłany: Wto 17:55, 16 Maj 2006 Temat postu: |
|
ogar 200 niejest wcale taki brzydki. Chyba ąłdniejszy od simsona. Tuning. zdejmujesz gaźnik i sprawdzasz jakie masz kolanko. Czy z okrągłym otworem czy z kwadratowym. A tym kwadratowym jest duzo lepsze. mozna równiez roziwiercic przelot gaźnika od strony filtra powietrza i dysze zminic na wieksze. Plan głowicy duzo daje. Mozna dorobic kolanko od cylindra do axnika od wski 125. Silnik wtedy wkreca sie na 8tys obr/min! Przyspieszenie jest praktycznie takie samo jak w wsce 125. Mozna duzo wyciagnąc ztego silnika. oczywiscie kosztem zuzywalnosci i paliwa  |
|
 |
SEBA |
Wysłany: Śro 23:24, 01 Mar 2006 Temat postu: CO WIECIE NA TEMAT TUNINGU SILNIKA JAWKI |
|
Piszcie co wiecie na temat tuningu silnika jawy 50 mustang . To każdy na tym skorzysta . OGAR 200 RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ |
|
 |