FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
WSK
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GhoustDragon
Wysłany: Wto 20:54, 20 Lip 2010
Temat postu:
patrykwraga1 napisał:
ja czujesz że masz mało mozy to ściąg kapturek z świecy troche powoli pokopaj starterem i sprawdz czy coś syczy jeśli tak no to może masz słabą kompresje a to ozncza że musisz ściągnąć cylinder albogłowice i ją od nowa uszczelbnić uszczelką i klejem do sklejaja kraterów silnika
Po pierwsze jak się nie znasz to nie pisz... Jak syczy to nie znaczy, że kompresja jest słaba tylko, że gdzieś jest nieszczelność...
Po drugie to głowicy nie składa się na ŻADEN klej - no chyba, że chcesz zrobić "ślepaka", ale pewnie i tak nie wiesz co to takiego...
I proszę Cię patrz na daty postów i nie odgrzebuj staroci...
patrykwraga1
Wysłany: Wto 9:12, 20 Lip 2010
Temat postu:
ja czujesz że masz mało mozy to ściąg kapturek z świecy troche powoli pokopaj starterem i sprawdz czy coś syczy jeśli tak no to może masz słabą kompresje a to ozncza że musisz ściągnąć cylinder albogłowice i ją od nowa uszczelbnić uszczelką i klejem do sklejaja kraterów silnika
Tom
Wysłany: Pią 9:07, 24 Kwi 2009
Temat postu:
Moc powinna byc odrazu. nie powinien mulic albo bardzo mocno sie grzac. Jedynie co to zrywnośc powinna sie poprawic wraz z docieraniem. Ogolnie powinna byc wyraźna róznica przed remontem i po romoncie wtedy jest wszytko ok.
bels
Wysłany: Czw 21:34, 23 Kwi 2009
Temat postu: wsk 125 pytanie
wymieniłem cylinder ,tłok pierscienie , tryb zdawczy,.
i pytanie
narazie nie jezdziłem na pełnym gazie , nie szybko. odpaliła za 1 razem.
ale czuje ze nie ma takiej mocy. Czy to normalne przy wymianie cylindra i tłoka ze musi sie to wszystko dotrzeć?????
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin