Autor |
Wiadomość |
CrazyPatrix |
Wysłany: Pon 19:49, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
Sory! Nie kranik tylko gaźnik |
|
|
CrazyPatrix |
Wysłany: Pon 19:48, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
Zrób tak jak kolega powyżej albo weź odkręc kranik i weź go porządnie wyczyść w benzynie albo rozpuszczalniku |
|
|
wsk_kolek |
Wysłany: Nie 20:36, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
A może poprostu za dużo powietrza daje albo filtr powietrza jest zapchany |
|
|
Tom |
Wysłany: Nie 1:01, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
przerwa pomiedzy rozwartymi stykami przerywacza powinna sie zawierac pomiedzy 0,4-0,6mm najlepiej to zmierzyc szcelinomierzem. co du ustawienia przyspieszenia zaplonu najlepiej jest ustawić zaplon tak aby 3mm przed GMP czyli przed maxymalnym wychyleniem tloka do gory zaczał sie otwierac przerywacz. Jezeli tak ustawisz ze przsypiesznie zaplonu bedzie 3mm wzcesniej czyli iskra bedzie 3mm przed max wychyleniem tloka do góry i pzerwa na przerywaczu bedzie 0,4-0,6 to na pewno bedzie ok |
|
|
Nikodem2000 |
Wysłany: Nie 0:52, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
A co do zapłonu to w jaki sposób mogę go wyregulować ? |
|
|
Tom |
Wysłany: Sob 17:42, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
mozliwe ze jak stął przez zime to miał mało paliwa i wiekszoc paliwa wyparowala przez co zwieksyzł sie stosunek oleju do paliwa. I zaczeło go zalwewać moze byc kranik zapchany, zaplon zle ustawiony, swieca do wymiany. podstawowe rzeczy psoprawdzaj. |
|
|
Nikodem2000 |
Wysłany: Sob 17:10, 21 Lut 2009 Temat postu: Problem Romet Komar 2351 |
|
Witam Użytkowników !
Mam pytanie mam komarka którego odrestaurowałem .Wszystko co się dało odnowiłem a czego nie można było po prostu kupiłem . Silnik wyczyściłem a dokładniej mój tata . I mam taki problem gdyż dodając gazu zaczyna gasnąć nie wiem czemu Proszę o pomoc i z góry dziękuje
Pozdrawiam Nikodem2000 |
|
|