FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Komar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tom
Wysłany: Śro 23:02, 01 Maj 2013
Temat postu:
Jezeli jest idealnie wyregulowany nie ma prawa gasnąc
kuba65463
Wysłany: Śro 12:36, 01 Maj 2013
Temat postu:
I to powinno zrobić tak, że po przejechaniu 100m nie zgaśnie?
Tom
Wysłany: Śro 0:01, 01 Maj 2013
Temat postu:
Kolega prawdopodbnie mówi o regulacji zapłonu gdzie ktoś zaznaczył poprawną pozycje. Wyjaśnię.. Podejżewam że nie masz zrobionych znaków co do zapłonu dlatego niezbędny jest instruktaż dotyczący pełnej poprawnej regulacji zaplonu. Strzea Tobie w tłumik czyli masz za późny zapłon. odkrecasz lewą pokrywe zapłonu i ukazuje sie twoim oczom koło magnesowe. Pod kołem magnesowym jest iskrownik - podstawa. Jest zamocowany na 3 srubach. Popuszczasz te śruby i całośc obracasz w lewo - opóźniasz zapłon. W tym samym momencie zmienia się przerwa na przerywaczu. Ogółem msusiz ustawić 3mm przed GMP - górny martwy punkt. Żeby to sprawdzić to odkrecasz swiece wsadzasz przykaldowo śrubokret zeby zobaczyc w któej poozycji jest tłok i ustawiasz na pozycje z maksymalnym wychyleniem tłoka ku górze. Zaznaczasz kreske na śrubokrecie i odbiemierzasz 3mm w górę od kreski którą zanczyłes. W tym momencie przerwyacz pownien sie zaczynac otwierac - mozesz to spradzic wsadzając kawalek gazety pomiedzy kowadełko i młoteczek przerwyacza. 3mm przed gmp to moment wktorym powinno zostac zainicjowane otwarcie przerywacza. Do tego maksymalna przerwa przerwyacza musi zawierać się od 0.4-0.6mm (potrzebny do tego jest szczelinomierz). Jeżeli ustawisz zapłon 3mm przed gmp, przerwaycz 0.4-0.6mm, przerwa na świeca 0.4-0.6mm to musi chodzić jeżeli ma paliwo i na świecy jest isrka. Wówczas masz idelanie ustawiony zapłon. Powodzenia
kuba65463
Wysłany: Wto 19:23, 30 Kwi 2013
Temat postu:
Czy to o czym mówisz to iskrownik??
Gość
Wysłany: Wto 12:38, 30 Kwi 2013
Temat postu:
Odkręć lewy dekiel silnika, odkręć koło magnesowe i sprawdź czy na dekielku w okolicach prawego górnego (rogu) oprzyrządowania zgadzają się nacięcia. Jeżeli nie, to popuść płytkę i dopasuj tak, aby rowki tworzyły jedną linię.
Myślę, że to powinno pomóc.
kuba65463
Wysłany: Pon 15:55, 29 Kwi 2013
Temat postu: Pomocy!!!
W ferje zimowe zaprowadziłem Komara do mechanika, pojeździłem trochę, a teraz zapala z trudem, strzela w tłumik i po przejechaniu ok 100m za każdym razem wracałem na piechotę. CO ROBIĆ, POMÓŻCIE!!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin