Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nikodem2000
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:10, 21 Lut 2009 Temat postu: Problem Romet Komar 2351 |
|
|
Witam Użytkowników !
Mam pytanie mam komarka którego odrestaurowałem .Wszystko co się dało odnowiłem a czego nie można było po prostu kupiłem . Silnik wyczyściłem a dokładniej mój tata . I mam taki problem gdyż dodając gazu zaczyna gasnąć nie wiem czemu Proszę o pomoc i z góry dziękuje
Pozdrawiam Nikodem2000
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nikodem2000 dnia Sob 17:11, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 17:42, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze jak stął przez zime to miał mało paliwa i wiekszoc paliwa wyparowala przez co zwieksyzł sie stosunek oleju do paliwa. I zaczeło go zalwewać moze byc kranik zapchany, zaplon zle ustawiony, swieca do wymiany. podstawowe rzeczy psoprawdzaj.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nikodem2000
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:52, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A co do zapłonu to w jaki sposób mogę go wyregulować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Nie 1:01, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
przerwa pomiedzy rozwartymi stykami przerywacza powinna sie zawierac pomiedzy 0,4-0,6mm najlepiej to zmierzyc szcelinomierzem. co du ustawienia przyspieszenia zaplonu najlepiej jest ustawić zaplon tak aby 3mm przed GMP czyli przed maxymalnym wychyleniem tloka do gory zaczał sie otwierac przerywacz. Jezeli tak ustawisz ze przsypiesznie zaplonu bedzie 3mm wzcesniej czyli iskra bedzie 3mm przed max wychyleniem tloka do góry i pzerwa na przerywaczu bedzie 0,4-0,6 to na pewno bedzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk_kolek
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A może poprostu za dużo powietrza daje albo filtr powietrza jest zapchany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 19:48, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Zrób tak jak kolega powyżej albo weź odkręc kranik i weź go porządnie wyczyść w benzynie albo rozpuszczalniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 19:49, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Sory! Nie kranik tylko gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|