Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba65463
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:55, 29 Kwi 2013 Temat postu: Pomocy!!! |
|
|
W ferje zimowe zaprowadziłem Komara do mechanika, pojeździłem trochę, a teraz zapala z trudem, strzela w tłumik i po przejechaniu ok 100m za każdym razem wracałem na piechotę. CO ROBIĆ, POMÓŻCIE!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 12:38, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Odkręć lewy dekiel silnika, odkręć koło magnesowe i sprawdź czy na dekielku w okolicach prawego górnego (rogu) oprzyrządowania zgadzają się nacięcia. Jeżeli nie, to popuść płytkę i dopasuj tak, aby rowki tworzyły jedną linię.
Myślę, że to powinno pomóc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba65463
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:23, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Czy to o czym mówisz to iskrownik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Śro 0:01, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega prawdopodbnie mówi o regulacji zapłonu gdzie ktoś zaznaczył poprawną pozycje. Wyjaśnię.. Podejżewam że nie masz zrobionych znaków co do zapłonu dlatego niezbędny jest instruktaż dotyczący pełnej poprawnej regulacji zaplonu. Strzea Tobie w tłumik czyli masz za późny zapłon. odkrecasz lewą pokrywe zapłonu i ukazuje sie twoim oczom koło magnesowe. Pod kołem magnesowym jest iskrownik - podstawa. Jest zamocowany na 3 srubach. Popuszczasz te śruby i całośc obracasz w lewo - opóźniasz zapłon. W tym samym momencie zmienia się przerwa na przerywaczu. Ogółem msusiz ustawić 3mm przed GMP - górny martwy punkt. Żeby to sprawdzić to odkrecasz swiece wsadzasz przykaldowo śrubokret zeby zobaczyc w któej poozycji jest tłok i ustawiasz na pozycje z maksymalnym wychyleniem tłoka ku górze. Zaznaczasz kreske na śrubokrecie i odbiemierzasz 3mm w górę od kreski którą zanczyłes. W tym momencie przerwyacz pownien sie zaczynac otwierac - mozesz to spradzic wsadzając kawalek gazety pomiedzy kowadełko i młoteczek przerwyacza. 3mm przed gmp to moment wktorym powinno zostac zainicjowane otwarcie przerywacza. Do tego maksymalna przerwa przerwyacza musi zawierać się od 0.4-0.6mm (potrzebny do tego jest szczelinomierz). Jeżeli ustawisz zapłon 3mm przed gmp, przerwaycz 0.4-0.6mm, przerwa na świeca 0.4-0.6mm to musi chodzić jeżeli ma paliwo i na świecy jest isrka. Wówczas masz idelanie ustawiony zapłon. Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba65463
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:36, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
I to powinno zrobić tak, że po przejechaniu 100m nie zgaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Śro 23:02, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jezeli jest idealnie wyregulowany nie ma prawa gasnąc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|