Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gajek
Gość
|
Wysłany: Czw 22:17, 01 Lip 2010 Temat postu: Gaźnik |
|
|
Witam, mam problem z moim komarkem. Żecz w tym ze jeśli go zgasze i nie zakrece kranika w ciągu 2 sekund od zgaszenia to się zaleje i go potem musze pchac na zapych zeby normalnie odpalił . Kupiłem nowy pływak ale to i tak mi nie pomogło. Prosze pomózcie mi bo juz sam nie wiem co mam zrobic. Z góry dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Czw 23:31, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Przedmuchaj pokrywke gaźnika tam gdzie wchodzi trzpień od pływaka i zastosuj filtr paliwa. Prawdopodobnie masz zasyfiony bak i co wyczyścisz to ciągle się zabrudza. Kup tego typu filtr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gajek19
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:45, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja juz mam filtr paliwa taki samochodowy i jest dobry, to musi byc cos innego tam mi sie daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Pią 21:50, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ustaw prawidłowy poziom na pływaku i będziesz miał z głowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gajek
Gość
|
Wysłany: Sob 16:07, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ok. ale nie wiem jak sie ustawia ten poziom na pływaku. Mozesz mi napisac jak to sie robi?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Nie 20:37, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie, że mogę...
Najczęściej występującą usterką gaźnika występującą podczas eksploatacji jest, poza zanieczyszczeniami, tzw. przelewanie. Występuje ono na skutek:
— nieszczelności pływaka;
— zacięcia zaworu iglicowego.
Przyczyny usterek można ustalić po zdjęciu z gaźnika pokrywy komory pływakowej. Nieszczelność pływaka rozpoznajemy po obecności paliwa w jego wnętrzu. W pływaku z tworzywa sztucznego paliwo jest widoczne, natomiast w pływaku z blachy "bulgoce" przy poruszaniu.
Nieszczelny pływak należy wymienić na nowy. Jeżeli pływak jest szczelny, a przelewanie występuje nadal, trzeba sprawdzić czy zawór iglicowy nie zacina się w otworze prowadzącym lub czy część stożkowa iglicy zaworu i jej gniazdo nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń części te należy wymienić na nowe.
Jak wykonać:
1. Zdejmujesz pokrywkę komory pływakowej.
2. Wyjmujesz pływak i sprawdzasz go organoleptycznie(iglica ma być prosto, nie chwiać się, w środku nie powinno być nic benzyny, nie powgniatany itd.).
3. Po zdjęciu pokrywki masz taką blaszkę(do zatapiania pływaka) którą trzeba podgiąć. Podegni ją LEKKO do góry/do pokrywki - powinno pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|