Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szaweł
Gość
|
Wysłany: Sob 11:18, 19 Cze 2010 Temat postu: Brak biegów komar |
|
|
Witam mam problem dzisiaj jeździłem moim komarem i chciałem wrzucić 1 a tam nic 2 też nic od czego to może być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Sob 12:38, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś tak miałem jak ułamały mi sie dwa zęby na trybie pośrednim czyli na tzw. choince. Może cos ze sprzęgłem sie stało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szaweł
Gość
|
Wysłany: Sob 19:32, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to jest to że odpala od kopa i niema biegów
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Sob 20:50, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety silnik będziesz musiał rozebrać - prawdopodobnie poszedł wodzik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szaweł
Gość
|
Wysłany: Sob 22:34, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ale co sie stało z tym wodzikiem pękł. Bo ja robiłem zrywy na trawie najpierw na 1 potem dałem na 2 a potem żaden bieg nie wchodził
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhoustDragon
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: Nie 20:33, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Szaweł napisał: | Ale co sie stało z tym wodzikiem pękł. Bo ja robiłem zrywy na trawie najpierw na 1 potem dałem na 2 a potem żaden bieg nie wchodził |
No i oto jest przyczyna...
Skoro katowałeś silnik to możliwe jest połamanie zębów na przesuwce(nr. 8 na rys.)
[link widoczny dla zalogowanych]
Wodzik wodzikiem(odkuwka stalowa w kształcie "U" i modło odłamać się jedno z ramion), chociaż ja wobec faktów stawiam na przeuwkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska
|
Wysłany: Nie 20:53, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja stawiam na nr 5 wałek pośredni. Raz kupiłem nowy wałek i padł po 2 miesiącach. Według mnie jedna z najbardziej awaryjnych części w silnikach rometowskich 2 biegowych. Jak rozbierzesz napisz co było awarią. Sprawdz czy zebatka od łańcuha (nr 9) jest cała. Kiedyś się spotkałem z tak zjechaną ze nie przypominała zebatki tylko wielobok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tom dnia Nie 20:54, 20 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sZAWLAK
Gość
|
Wysłany: Nie 21:54, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No ja zębate wymieniałem na nową. ale rozbiore go i zobacze mam 2 kompletną skrzynie to coś sie złoży potem wam fotki prześle co sie popsuło
|
|
Powrót do góry |
|
|